În această serie de articole, discutăm despre cum să îți îmbunătățești scrisul și cum să îți ții clienții lipiți de ecran în timp ce consumă marketingul tău. Dacă nu ai citit deja primele două părți, le găsești aici: <link parte.. Read more
În această serie de articole, discutăm despre cum să îți îmbunătățești scrisul și cum să îți ții clienții lipiți de ecran în timp ce consumă marketingul tău. Dacă nu ai citit deja primele două părți, le găsești aici: <link parte.. Read more
În articolul precedent, am avut grijă ca conținutul tău să nu respingă prospectul ideal. Dacă nu l-ai citit încă, îl găsești aici: [link] Bun, acum că arată bine, este timpul să-l facem ușor de citit pentru orice cititor. După ce.. Read more
Scrisul și textele bune sunt cel mai eficient mod de a atrage atenția, a câștiga mai mulți clienți, a-ți crește afacerea, a arăta că ești un profesionist în domeniul tău și a-ți depăși concurența. Să fii un bun scriitor este.. Read more
Ai avut vreodată experiența în care un produs parcă te urmărește peste tot? Verifici un model de mașină de tuns iarba sau o bormașină, iar înainte să-ți dai seama, feed-ul tău online devine bântuit timp de o săptămână întreagă, afișând.. Read more
A fost odată, într-o galaxie îndepărtată, foarte îndepărtată, când administram un cont de reclame pentru o afacere. Mergea excelent. Cheltuiam peste 1000 RON/zi folosind doar Google AdWords, iar ROAS-ul era +/- 5. Adică: pentru fiecare 1 leu investit, câștigam de.. Read more
Cum să obții poziția de top din mintea clienților de pe piața ta? Multe branduri și companii se bucură de top of mind awareness. Gândește-te la cola – ce brand îți vine în minte? Gândește-te la un motor de căutare.. Read more