Mai mult
Alege

Obține mai multe vânzări îmbunătățindu-ți scrisul (partea 2 – Testul BAR invincibil)

Obține mai multe vânzări îmbunătățindu-ți scrisul (partea 2 – Testul BAR invincibil)
Category: Marketing
Date: December 27, 2024
Author: Darius Blemovici

În articolul precedent, am avut grijă ca conținutul tău să nu respingă prospectul ideal. Dacă nu l-ai citit încă, îl găsești aici: [link]

Bun, acum că arată bine, este timpul să-l facem ușor de citit pentru orice cititor. După ce i-am atras atenția, sarcina noastră este să-i menținem atenția și să-l facem să citească tot ce am scris.

Așadar, cum facem asta?

În același mod în care ai face-o într-un bar.

Folosește Testul BAR pentru a-ți îmbunătăți scrisul

„Ca proprietar de afacere, sarcina ta este să rezolvi probleme. Cineva are probleme electrice? E grozav că ești electrician certificat cu propria afacere care poate rezolva problema respectivă. Acesta este principiul de bază al administrării unei afaceri pe care majoritatea antreprenorilor deja îl cunosc, dar ce se întâmplă când nimeni nu știe că exiști? Cum putem rezolva problemele dacă Mihai de peste drum nu știe cine ești? Noi facem marketing, dar îl facem într-un mod foarte specific și strategic care ne permite să atragem clienți și să realizăm vânzări.”

Dacă ai citit până la capăt fără ca ochii tăi să devină obosiți sau să-ți spui că prietenul tău a fost „preluat” de AI… ești un om mai curajos decât mine.

Acesta este un text dintr-un articol pe care l-am citit recent.

Nu trece testul BAR.

„Ok, ce este acest mitic Test BAR?”

Testul BAR este invincibil și incontestabil. A funcționat secole la rând și va funcționa pentru multe secole de acum înainte. Chiar dacă în viitor nu vor mai exista baruri, acest test va funcționa în continuare.

Atâta timp cât oamenii vor umbla pe Pământ, vei putea să-l folosești pentru a-ți îmbunătăți considerabil scrisul.

Cum îl folosești?

Te uiți la un text (pe care noi îl numim „copy” în industrie) și îți pui întrebarea:

„Aș spune asta unei persoane în conversație reală?”

Este super simplu și funcționează de fiecare dată.

Uite această propoziție:

„Ca proprietar de afacere, sarcina ta este să rezolvi probleme. Acesta este principiul de bază al administrării unei afaceri pe care majoritatea antreprenorilor deja îl cunosc, dar ce se întâmplă când nimeni nu știe că exiști?”

Într-o conversație reală, ar suna cam așa:

„Majoritatea antreprenorilor știu deja că rezolvă probleme pentru traiul lor. Dar asta e greu de făcut dacă oamenii nu știu că exiști, nu-i așa?”

Vezi cum sună mult mai logic? Și cât de ușor e de citit?

Prima propoziție sună ca și cum un extraterestru ar încerca să fie om. A doua propoziție sună ca o persoană reală.

Cea mai rapidă și ușoară modalitate de a-ți îmbunătăți scrisul:

Iată un truc care funcționează de fiecare dată. O să sune simplu și aproape copilăresc… dar dacă încerci, îți promit că te vei „lipi” de el.

Citeste-ți textul cu voce tare.

Vezi dacă curge ușor. Unde te împiedici? Unde sună ciudat? Ai spune asta unei persoane?

Pretinde că vorbești cu un prieten. Uite un alt exemplu pe care l-am citit recent:

„Dar, majoritatea persoanelor care conduc afaceri astăzi nu se gândesc nici măcar la ce problemă rezolvă produsul lor, darmite dacă cel mai probabil cumpărător este bărbat sau femeie, care este grupa lor de vârstă, ce interese au sau chiar ce tunsori au.”

Aceasta este o propoziție de 47 de cuvinte. Dacă o citești cu voce tare, vei observa probabil că e o propoziție prea lungă. Are nevoie de o virgulă sau un punct undeva. Pentru că, în viața reală, rar vorbim în propoziții de 47 de cuvinte.

Conversația are un ritm. Unele propoziții sunt lungi, altele scurte.

Ca aceasta. Doar trei cuvinte.

Intră în acest obicei. O să-ți schimbe scrisul în bine. Garantat.

Aplică acest sfat în conținutul tău și vezi cât de mult vei îmbunătăți reacțiile la tot ce scrii.

Vorbim curând,

Darius

P.S. Vrei ca eu să verific, să rescriu și să îmbunătățesc materialele tale folosind testul BAR și alte principii despre care vom vorbi?

Intră în legătură cu agenția mea astăzi. Dacă suntem compatibili, voi analiza personal compania și strategia ta de marketing, voi crea o strategie despre ce aș face diferit și vom discuta în detaliu într-un apel.

Fără costuri, fără obligații.

Dacă vrei să lucrăm împreună, îți voi spune exact cum funcționează acest proces. Dacă nu, e ok. Fără vânzări agresive, fără presiuni, fără tactici enervante.

Sună bine? Atunci completează acest formular.

Posted in Marketing
Previous
All posts
Next