Creearea unei Oferte Imbatabile, Partea 1
O întrebare rapidă: cine este clientul tău ideal?
Mulți proprietari de afaceri răspund la această întrebare cu o variantă de:
„Oricine are un puls și bani să mă plătească.”
Două probleme cu asta:
Nu restrânge prea mult lucrurile.
Funcționează doar dacă ai un buget de marketing nelimitat.
Dacă încercăm să ajungem la toți cei care se potrivesc cu această descriere, atunci câteva sute de milioane de dolari ar fi un început bun pentru campania noastră de marketing.
Dar ce faci dacă lucrezi cu un buget de marketing care este mai mic decât PIB-ul unei țări africane mici?
Ei bine, acest articol este pentru tine!⠀
De ce marketingul de tip „carpet bombing” nu funcționează
Cu toții am crescut uitându-ne la marketingul de masă. Coca Cola, McDonalds, Apple. Aceste companii sunt atât de omniprezente încât e aproape greu să ne imaginăm o lume fără ele.
Apoi începem propria companie. Și ne dăm seama că ne lipsesc mijloacele de a face marketing ca și Coca Cola. Pur și simplu nu avem bugetul necesar pentru a satura piața cu mesajul nostru.
Bombardarea pieței cu sloganul sau logo-ul tău nu funcționează decât dacă ești o afacere de miliarde de dolari. De asemenea, nu este modul în care a început vreuna dintre aceste mari branduri.
De fapt, aș paria pe bani buni că fiecare mare brand pe care îl cunoști a început folosind același mecanism.
Au creat o Ofertă Imbatabilă. O ofertă care a vorbit direct cu clienții lor ideali. Oamenii pe care i-au identificat ca fiind clienți perfecți pentru produsul sau serviciul lor.
Marketingul eficient se bazează pe acest concept și doar pe acest concept. Ești capabil să-ți pui Ofertă Imbatabilă în fața oamenilor potriviți?
Marketing exploziv cu Oferta Imbatabilă
Am văzut recent un documentar despre ceva numit „blast fishing” sau „dynamite fishing”. Unii oameni (cred că era în Tanzania) și-au dat seama că pescuitul este mult mai ușor dacă arunci un băț de dinamită în apă.⠀
Dinamita explodează, peștii sunt uciși sau amețiți de explozie, și îi aduni pur și simplu de la suprafață. Nu e nevoie de undițe sau momeală sau altceva.
Asta îți va face Ofertă Imbatabilă în piața ta. Nu numai că clienții tăi ideali vor fi atrași magnetic de mesajul tău, dar dacă oferta ta este solidă, vei atrage și oamenii care se gândesc la ea, o iau în considerare, o analizează. Așa că vei aduna TOȚI peștii.
Deci, cum creezi o Ofertă Imbatabilă? Să vorbim despre asta în următorul articol.
Pe curând,
Darius
P.S. Dacă vrei să știi cum aș implementa o Ofertă Imbatabilă în afacerea ta, nu ezita să mă contactezi. Completează formularul de la și un membru al echipei mele te va contacta pentru a vedea dacă suntem compatibili.