Mai mult
Alege

Obține mai multe vânzări îmbunătățindu-ți scrisul (partea 3 – Oprește-te din a filozofa)

Obține mai multe vânzări îmbunătățindu-ți scrisul (partea 3 – Oprește-te din a filozofa)
Category: Marketing
Date: January 10, 2025
Author: Darius Blemovici

În această serie de articole, discutăm despre cum să îți îmbunătățești scrisul și cum să îți ții clienții lipiți de ecran în timp ce consumă marketingul tău. Dacă nu ai citit deja primele două părți, le găsești aici: <link parte 1> <link parte 2>.

Știi ce omoară vânzările?

A fi plictisiiiiiitooooorr.

Și cel mai plictisitor lucru din lume este ceva numit „filozofii”.

S-ar putea să nu cunoști termenul, dar după ce îți voi arăta câteva exemple, vei începe să-l recunoști peste tot.

Cum să recunoști și să omori fără milă filozofeala din scrisul tău

Uite această propoziție:

„Întâlnirea va avea loc la ora cinci și ceea ce va fi discutat este ‘starea lamentabilă a scrisului de afaceri’.”

Sau asta:

„Te contactez pentru că am fost în procesul de dezvoltare a unui nou sistem de marketing destinat generării de clienți pentru afaceri de servicii pentru acasă.”

Sau asta:

„Știu că ești probabil ocupat și nu vreau să îți răpesc prea mult timp, având în vedere că programul tău este probabil încărcat.”

Știi ce au în comun?

Toate sunt FILOZOFII. E mult limbaj pasiv, slab, neputincios acolo.

Trebuie să tai prin toată această aglomerare și zgomot. A încerca să tai zgomotul cu un limbaj plin de abureli e ca și cum ai încerca să dobori un copac cu un pai de spaghetti moale. Nu va funcționa.

Avem nevoie de un drujbă.

Cum să tai prin aglomerație cu limbaj activ

Bun, hai să reparăm aceste propoziții îngrozitoare.

„Întâlnirea va avea loc la ora cinci și ceea ce va fi discutat este ‘starea lamentabilă a scrisului de afaceri’.”

O propoziție plictisitoare ca o fâșie de tăiței moale.

Iată o variantă activă.

„Întâlnirea e la cinci. Subiect: ‘starea lamentabilă a scrisului de afaceri’.”

Vezi cum asta e mult mai la obiect?

Următoarea:

„Te contactez pentru că am fost în procesul de dezvoltare a unui nou sistem de marketing destinat generării de clienți pentru afaceri de servicii pentru acasă.”

Plictisitor. Hai să o rezolvăm.

„Te contactez pentru că generăm clienți pentru afaceri de servicii pentru acasă. Ar fi de interes pentru tine?”

La obiect. Concis. Esențial.

Ultima:

„Știu că ești probabil ocupat și nu vreau să îți răpesc prea mult timp, având în vedere că programul tău este probabil încărcat.”

Bun. Asta e ușor. Uite:

„.”

Atât. Întreaga propoziție nu face nimic! De ce să spunem cuiva că e ocupat și că vrem să economisim timpul?

Doar prin aceste cuvinte pierdem timp. Și știi ce? Nu vrei să faci asta, nu-i așa?

Sfârșitul filozofiilor

Haideți să încetăm să folosim limbaj pasiv. Să nu mai fim atât de atenți, atât de timizi, să nu mai folosim limbaj castrat.

Scrie ca și cum ai dărâma ușile, ai dărâma gardurile, ai asalta baricadele.

Ia control asupra limbajului tău și vei vedea cum vânzările și rezultatele tale vor exploda.

Vorbim curând,

Darius

P.S. Vrei să știi cum aș face ca să eliminăm filozofiile și să păstrăm prospectii lipiți de ecranul lor, incapabili să se oprească din consumat conținutul tău?

Intră în legătură cu agenția mea astăzi. Dacă suntem compatibili, voi analiza personal compania și strategia ta de marketing, voi crea o strategie despre ce aș face diferit și vom discuta în detaliu într-un apel.

Fără costuri, fără obligații.

Dacă vrei să lucrăm împreună, îți voi spune exact cum funcționează acest proces. Dacă nu, e ok. Fără vânzări agresive, fără presiuni, fără tactici enervante.

Sună bine? Atunci completează acest formular.

Posted in Marketing
Previous
All posts
Next