Crearea unei Oferte Imbatabile (Partea 2)
Mai întâi de toate: Dacă nu ai citit încă acest articol despre De ce Marketingul de Masă Nu Funcționează pentru Afaceri Mici, probabil că ar trebui să începi de acolo. Merită, crede-mă.
Cel mai important lucru pe care îl poți face pentru ca marketingul afacerii tale să dea roade este: să creezi o Oferă Imbatabilă (OI).
O Ofertă de Neclintit.
Iată cum:
Cea Mai Periculoasă Greșeală Când Creezi o Ofertă
Să zicem că avem o agenție de marketing și trebuie să venim cu o ofertă bună pentru a atrage clienți.
Majoritatea proprietarilor de afaceri vor veni cu ceva de genul:
‘Sună-ne astăzi pentru un serviciu excelent pentru clienți și prețuri competitive’
sau
‘Suntem în afaceri de 15 ani și suntem experți în domeniul nostru’
sau
‘Putem gestiona reclamele tale și am făcut asta pentru peste 100 de clienți’
Privește în jur și vei vedea acest tip de marketing PESTE TOT.
Iată problema majoră cu acesta:
E P-L-I-C-T-I-S-I-T-O-R.
Generic. Nu iese în evidență. Nu face ca sângele potențialului tău client să fiarbă. Nici măcar nu se înregistrează atunci când clientul tău ideal scanează titluri.
Cum știu asta?
Pentru că și concurența poate spune exact același lucru.
Primul Element al Ofertei Tale Imbatablile
Când le spun oamenilor că „a fi plictisitor” este o mare problemă de marketing, de obicei încep să se gândească la modalități de a face lucrurile lor ieșite din comun.
Spectacole de lasere, lumini intermitente, sunete de sirene, confetti, poate și un aruncător de flăcări pentru un plus de efect.
Nu la asta mă refer.
Schimbările de ulei sunt foarte plictisitoare pentru mine. Dar dacă mașina mea îmi spune că aproape a venit timpul să-mi schimb uleiul? Dintr-o dată, ajunge în fruntea listei mele de lucruri interesante.
Încep să caut schimbări de ulei și ce văd?
‘Schimbarea uleiului este importantă și bună pentru motor’
‘Schimbare de ulei pentru 150 de lei. Rezervă aici’
‘Protejează-ți motorul, schimbă-ți uleiul azi’
Toate aceste lucruri nu sunt suficiente. Pentru că nu pătrund în LUMEA MEA. Lumea clientului tău.
Și știi care este principala mea întrebare despre această schimbare de ulei?
„Cât va dura?”
Așa că, dacă vrei să o faci interesantă pentru mine, vii cu ceva de genul:
‘Rezervă-ți schimbarea de ulei în 15 minute. Rezolvă imediat’
Acesta este un început excelent pentru o ofertă. Nu este încă o Oferă Imbatabilă, dar cel puțin facem progrese.
Nu rezolvi ‘problema plictiselii’ fiind ieșit din comun.
Rezolvi ‘problema plictiselii’ gândindu-te la clientul tău, pătrunzând în lumea lui, intrând în conversația din mintea lui.
Acesta este doar un element totuși. O Oferă de Neclintit grozavă are de obicei trei, așa că mai avem două de parcurs.
Vom vorbi despre ele în următorul articol din această serie.
Pe curând,
Darius
P.S. Vrei să vezi un exemplu solid de Oferă de Neclintit între timp?
Contactează-ne astăzi. Dacă suntem compatibili, voi analiza personal compania ta și marketingul tău, voi concepe o strategie despre ce aș face diferit și o voi discuta cu tine în detaliu într-un apel. Fără costuri, fără obligații. Dacă dorești să colaborăm, îți voi spune exact cum funcționează, dacă nu dorești să colaborăm, e în regulă. Fără vânzări agresive, fără presiune, fără tactici de vânzare enervante.
Sună bine? Atunci completează acest formular.