Cum să scrii o reclamă care îți aduce clienți noi (Partea 1)
Iată ceva ce am descoperit după o lungă perioadă în marketing.
Cele mai multe reclame sunt absolut groaznice la atragerea clienților.
Unele reclame sunt amuzante. Unele reclame sunt cinematografice (oricare ar fi înțelesul acestui termen). Unele reclame sunt memorabile.
Dar dacă nu aduc clienți… cui îi pasă?
În acest articol îți voi arăta cum să scrii o reclamă care atrage clienți, obține leaduri, vinde produse.
Să trecem la treabă:
Ce să NU faci când scrii reclame
Să începem cu un principiu de bază.
Dacă aș vrea să te fac să cumperi ceva, poate fi orice, m-aș:
Îmbrăca ca un clovn ca să te fac să râzi mai întâi?
Aș aduce un animal drăguț, cum ar fi un cățeluș sau o pisicuță, pentru a ajuta la vânzare?
Aș reda muzică tare și folosi efecte vizuale și explozii cinematografie?
Aș fi extrem de vag și ambiguu în legătură cu ceea ce încerc să te fac să cumperi?
Dacă ai răspuns NU la toate cele de mai sus, suntem pe drumul cel bun.
Pentru că exact asta nu ai face dacă vrei să convingi pe cineva să cumpere ceva.
Primul pas pentru a scrie o reclamă de succes
Deci, ce facem în schimb?
Ne gândim la reclama noastră ca la un agent de vânzări.
Să spunem că găsim un bun potențial client pentru produsul sau serviciul tău și decidem să trimitem un agent de vânzări… ce ai vrea să spună? Ce ar întreba? Ce argumente ar folosi pentru a convinge clientul să acționeze?
Să încercăm cu un exemplu și să spunem că vindem servicii de chiropractică.
Primul lucru pe care îl facem este să punem o întrebare simplă: „Cine ar fi un bun client pentru asta?”.
Să spunem că decidem că „cineva cu dureri de spate” este un început bun.
Acum trimitem agentul nostru ipotetic la acest client ipotetic. Ce spune el?
Ce zici de…
……
„Bună, te doare spatele?”
Cum să depășești problema paginii goale când scrii reclame de succes
Când începi să scrii ceva, este întotdeauna descurajant să te confrunți cu acea pagină albă. O foaie albă de hârtie care te privește direct în față, provocându-te să o umpli cu ceva util.
De aceea păstrăm lucrurile simple. Începem doar prin a-i întreba dacă sunt un bun prospect pentru serviciul nostru. Iată câteva exemple:
„Ești un proprietar de afacere și vrei să atragi mai mulți clienți?”
„Te doare spatele?”
„Vrei să slăbești în următoarele câteva săptămâni?”
„Vrei să-ți îmbunătățești lovitura de golf?”
„Vrei să atragi ușor și fără efort femeile?”
Începem simplu pentru că simplu funcționează. Ajunge la esența problemei. Ceea ce încercăm să facem.
Încerci să tai prin dezordine și să te diferențiezi de zgomotul tuturor celorlalți concurenți. Așa că adoptăm o abordare directă. Direct la țintă.
Acesta este un început excelent pentru reclama ta de succes. În partea a 2-a vom construi pe acest lucru și vom dezvolta reclama noastră.
Pe curând,
Darius