De ce ar trebui să te gândești mereu la reclame noi
⠀
„Heeeyyyy, ce mai e nou la tine!?”⠀
O modalitate destul de comună de a saluta pe cineva pe care nu l-ai mai văzut de ceva vreme.
Observă că nimeni nu întreabă:
„Hei, ce mai e vechi?”
sau
„Hei, spune-mi ce știu deja”.
Întrebăm ce e NOU. Pentru că „NOU” este captivant! Și exact de aceea noi, ca proprietari de afaceri, nu putem să ne culcăm pe lauri.
1. De ce oboseala provocată de reclame este adevărata pandemie
Rețelele sociale sunt grozave din multe puncte de vedere. Ai acces facil la piața ta țintă, un potențial excelent de a deveni viral și niciodată nu a fost mai ușor să ajungi în fața clientului perfect cu soluția ta.
Dar…
…Daaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr…
…există și dezavantaje.
În primul rând – durata atenției. Cu toții știm despre fenomenul TikTok care se întâmplă în timp real. Copii care nu pot să se uite la filme, să se concentreze pe teme sau chiar să se uite la un videoclip mai lung de 90 de secunde.
Mi-aș dori să nu ne afecteze, dar chiar o face. Toți clienții noștri au o atenție redusă. Nu pentru că își doresc asta. Ci pentru că AU NEVOIE.
Cum altfel poți face față la un bombardament constant de reclame 24/7/365? E imposibil!
Deci, cum rezolvăm asta?
Nu te îngrijora, nu îți voi cere să faci dansuri pe TikTok.
Există o cale mai bună.
2. Cum să îți ții clientul potențial intrigat
Soluția pentru creierul TikTok și durata scurtată a atenției nu este să transformi tot conținutul și informațiile tale în bucăți ușor de digerat de 60 de secunde sau mai puțin.
Soluția este să oferi prospectului tău MULT conținut diferit.
Nu-i da un singur videoclip. Dă-i 10.
Nu-i da un singur articol. Dă-i 100.
Nu-i da un singur tweet. Dă-i 1000.
Dacă un prospect este cu adevărat interesat de lucrurile tale, își va face propria cercetare. Dar trebuie să existe o anumită adâncime.
Vor parcurge materialele tale. Se vor înarma cu răbdare și vor trece prin conținutul tău.
Dar depinde de tine să le oferi un bufet de opțiuni. Nu doar un fel de mâncare.
Așa că, dacă rulezi o singură reclamă acum? E timpul să faci cel puțin 3 reclame diferite.
Dacă ai un singur videoclip pentru ca ei să-l vadă în campania ta de retargeting? E timpul să faci alte 5-10 videoclipuri.
Acum du-te și fii rodnic. Cu conținutul tău, desigur. Sau fii rodnic într-un alt mod. E în regulă, sunt sigur că ești un adult responsabil.
Pe curând,
Darius
P.S. Dacă vrei să știi cum aș rezolva problema oboselii cauzate de reclame în afacerea ta, nu ezita să mă contactezi. Completează formularul de la paginina de contactși un membru al echipei noastre te va contacta pentru a vedea dacă suntem compatibili.